Det professionelle personlige fokus

Headshot

Skal du have taget professionelle billeder til din digitale profil? Med et headshot får du billeder der indrammer dit ansigt og har dig i fokus.

Optimer din professionelle profil med et headshot

Headshots bliver ofte brugt i professionelle sammenhæng, f.eks til din LinkedIn, din erhvervsprofil og medarbejderportrætter.

Headshots giver et større fokus på dit ansigt, da det bliver indrammet og der ikke er nogle andre ting på billedet, der forstyrrer øjet. 

Med et headshot kommer du i fokus og giver derfor et hurtigere og større personligt indtryk til din målgruppe.

Når du får taget billeder, hvor du føler dig tilpas, tryg og i gode hænder får du de udtryk frem, som dine billeder skal indeholde. Derfor er det også vigtigt, at have en professionel fotograf, som kan få dig til, at føle dig tilpas, og ved hvordan man får de helt rette vinkler, skygger og efterredigeringer på dine billeder, så de udstråler lige præcis det, som du ønsker.

medarbejderportraet-erhvervsfotograf-WEcreate

medarbejderportræt

Få taget portrætter der skaber ensartethed og udstråler din virksomheds DNA.

Portraetfotograf-erhvervsfoto--mand-moerk-baggrund-portraet

Erhvervsportræt

Få taget billeder der styrker din virksomheds professionelle profil

wecreate-mobiltstudie

Mobilt fotostudie

Få et studie bragt ud til din lokation. Nemt, bekvemt og tidsbesparende.

Demonstrer den kvalitet, som du leverer til daglig

Et headshot kan skabe et stærkt førstehåndsindtryk, og kan ved et øjekast illustrere hvem du er, din branche  og din stilling.
Dit udtryk, din attitude og kvaliteten af dit billede er med til at skabe den tillid, som dine kunder har brug for, for at beslutte sig for at handle med dig.

Et headshot med din personlige udstråling

Det er en kunst, at tage billeder, men det er lige så stor en kunst, at få dem taget. Det kan for mange være en ubehagelig og grænseoverskridende situation, at stå foran kameraet. Derfor skal du være sikker på, at din fotograf ved hvordan man får skabt kemi mellem dig, fotografen og kameraet, så du efter din session står tilbage med billeder med et autentisk udtryk.

Dine billeder repræsenterer dig og din virksomhed

Udover, at få de rette udtryk frem på dine billeder, så har din branche meget at sige for din virksomheds og din professionelle profil. Derfor bør din påklædning på dine billeder også afspejle din branche for, at kunne give det bedste autentiske udtryk på dine headshots. Hvis du er jobsøgende anbefaler vi, at du klæder dig efter den stilling du ønsker at opnå.

  • Vi anbefaler, at du har mere end ét sæt tøj med til din fotografering.

  • Vi har altid lagt tid ind i vores sessioner til, at du kan skifte mellem to forskellige sæt tøj, for at vi kan få afspejlet dig og din virksomhed bedst muligt.

Hos WEcreate er vores kunders tilfredshed i toppen af vores prioriteringsliste. Derfor er vi også stolte af, at fortælle, at én af vores portrætfotografs spidskompetence er, at han er en menneskekender. Han ved hvordan han får dig til at skinne igennem på dine billeder, så det udstråler autenticitet og professionalisme.

Headshot har udelukkende fokus på én person, hvor et portræt kan have fleret personer eller elementer i.

Portræt er et mere løst begreb og bruges i mange sammenhæng f.eks familieportræt, erhvervsportræt, medarbejderportræt etc. Headshot er derimod et specifikt udtryk, der udelukkende bruges til, at beskrive en billede art, hvor dit ansigt er i fokus.

Der er ikke nogen specifik regel for hvornår man skal bruge det ene frem for det andet.

Headshots har den fordel, at  du sættes i direkte fokus, og kan give et større personligt indtryk, da der ikke er nogle forstyrrelser på billedet.

Headshots bliver derfor ofte brugt i forbindelse med erhverv og forretning, f.eks på din “Om os”-side til medarbejderportrætter, LinkedIn-profilen og i underskriften på virksomhedens mails.

Fordelene ved et headshot er, at det er dig der er i fokus. Det skaber et stort blikfang, samt er det intimiderende, intimt og personligt.