Skal du selv have gennemtænkt udtrykket for dine billeder og videoer, inden du kontakter en fotograf? Hvad nu hvis du kun har en idé om, hvad du er ude efter? Kan du så få den professionelle sparring og kreative udvikling, som du har brug for?
Lige netop de spørgsmål stod marketing manager Louise Bjørnsholm fra Interbrands med, da hun tog kontakt til WEcreate.
Interbrands er en premium spiritus distributør i Danmark. Derudover er de blandt de førende privatejede premium vin- og spiritus distributører i Norden.
De arbejder målrettet mod at være branchens foretrukne leverandør til deres kunder og den bedste nordiske løsning for deres brandpartners. Interbrands havde brug for en samarbejdspartner, der kunne finde og skabe det rette udtryk – ikke bare til ét, men flere brands.
Som distributør på et så konkurrencepræget område som spiritushandel er, sætter Interbrands en stor ære i at kunne promovere sig selv og deres leverandører med billeder og videoer i høj kvalitet.
Interbrands havde derfor behov for marketingmateriale, som kunne dokumentere virksomhedens aktiviteter, promovere deres leverandører og promovere sig over for nye, potentielle leverandører. Derfor var det vigtigt, at WEcreate kunne levere den fulde pakke.
WEcreate fik i samarbejde med Interbrands udarbejdet et storyboard og udtryk for deres videoer og billeder. Med vores mange erfaringer i bagagen udfordrede vi Louise Bjørnsholms oprindelige idé for deres visuelle materiale.
Gennem sparring og kreativ udvikling fandt vi frem til det helt rette udtryk til Interbrands video- og billedmateriale. Materialet som Interbrands har fået produceret og leveret bliver i dag brugt på bl.a deres LinkedIn og hjemmeside.
“Noget af det jeg faktisk syntes var positivt ved WEcreate, det var, at jeg kom ind med en tanke om, hvordan vi skulle lave en video, men det udviklede sig egentlig undervejs til, at WEcreate udfordrede det, som jeg sagde. ‘Er du egentlig sikker på, at det er dét dit behov er?’. Og det synes jeg, er det gode ved WEcreate, den professionelle sparring man får, som man egentlig har brug for” – Louise Bjørnsholm, marketing manager for Interbrands.
Interbrands er en premium spiritus distributør i Danmark. Derudover er de blandt de førende privatejede premium vin- og spiritus distributører i Norden.
De arbejder målrettet mod at være branchens foretrukne leverandør til deres kunder og den bedste nordiske løsning for deres brandpartners.
Du kan læse meget mere om dem på deres hjemmeside: Interbands Nordic
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer.