Hvad gør du, når du har brug for et fleksibelt firma, der kan løse opgaven på en stram tidsplan? Og hvordan finder man en fotograf, der stemmer overens med det værdisæt, man selv kommer med som virksomhed?
De spørgsmål stod Pernille Lund fra Bording Danmark med, da hun tog kontakt til WEcreate.
Bording Danmark er et kommunikations- og marketinghus, der har eksisteret i 275 år. Bording har løbende udviklet sig og omstillet sig gennem tiden, så de hele tiden har kunnet levere det, som deres kunder har haft behov for i de mange år, de har eksisteret.
Bording Danmark har i dag 110 ansatte med kontorer på både Sjælland og i Jylland.
De tog kontakt til WEcreate, fordi de havde tilbudt deres kunde, Kronen Vanløse, at skabe bedre visuelt content. Og til dét havde de brug for en leverandør, der kunne løse den opgave for dem.
I forbindelse med en efterårskampagne søgte Bording Danmark en fotograf, der kunne skyde kampagnebilleder, som Kronen kunne bruge i deres markedsføring.
Det var særligt vigtigt for Bording Danmark, at de fandt en leverandør, der var fleksibel. For i større produktioner med mange involverede, er det et større puslespil, der skal gå op – ofte med en stram tidsplan.
De skulle derfor have en fotograf, de kunne stole på og som kan levere – selv når tiden er knap.
Hos WEcreate går vi op i at levere et produkt til vores samarbejdspartnere, vi altid kan stå inde for. Vi går altid ind i opgaven med ekstra stort engagement – uanset hvilken samarbejdspartner vi arbejder med.
Da Bording Danmark tog fat i os, vidste vi, at deres kunder forventer en 360 graders værdi.
Vi har leveret billeder og videoer, som er blevet brugt til alt fra avis- og bannerannoncer til busreklamer, billboards og adshels.
“Jeg vil helt klart anbefale WEcreate til andre. Og det har jeg også allerede gjort. Christian, WEcreates fotograf, er nem at snakke med, nem at lave aftaler med og holder altid, hvad der bliver lovet. What’s not to like?
Mine to stærkeste argumenter for at bruge WEcreate er fleksibilitet og deres tillidsfulde måde at være på” – Pernille Lund, Key Account Manager, Bording Danmark.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer.