Kan du som bureau finde én samarbejdspartner, der kan skabe alt det visuelle content? Og hvordan opfylder du dine kunders forskellige behov for billeder og video uden for mange eller usikre mellemled?
De spørgsmål stod Stine fra Noise PR med, inden hun tog kontakt til WEcreate.
Noise PR repræsenterer til hverdag nogle af de største brands, bl.a Hans Just, Carlsberg og Muji i Illum.
Noise PR havde brug for en fast samarbejdspartner, der kunne dække flere eller alle deres behov ift. det visuelle output – både deres egne og deres kunders.
Da Noise PR arbejder med store brands, er det ofte også større opgaver, store områder og mange forskellige mennesker og behov som Noise PR skal varetage.
I WEcreate arbejder vi med både foto og video – indenfor flere områder. Det har derfor givet os mulighed for at dække flere opgaver og behov på vegne af Noise PR.
Dette skabte muligheder, der ikke var tilgængelige, før vi introducerede dem for denne brede palette, som vi kan tilbyde gennem WEcreate.
Med WEcreates mange års erfaring sørgede vi for at opbygge en brandforståelse for Noise PR og deres kunder. Det har gjort, at vi igennem samarbejdet har kunne tilbyde flere løsninger og mere content – som har skabt muligheder og en fælles forståelse.
Stine Kirkegaard Hoffmann, CEO og Founder af Noise PR
“For os har WEcreate været fuldstændig afgørende i forhold til vores arbejde, fordi vi laver så mange events og så videre på vegne af vores kunder.
Man kan sige uden de ting, WEcreate er kommet med, er vi ikke i stand til at præsentere over for kunden, hvad det egentlig er, vi kan. Indirekte har Noise PR absolut tjent rigtig mange penge på, og vi har kunne pleje vores kunder ved at have et samarbejde med WEcreate.” – Stine Kirkegaard Hoffmann, CEO og Founder af Noise PR
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer.